Secretary سكرتاريه

Job Summary: Looking for experienced and dedicated Secretary in Sharjah ,United Arab Emirates

Job Key Details:
Answering calls, taking messages and handling correspondence
Maintaining diaries and arranging appointments
Typing, preparing and collating reports
Filing
Welcoming clients
Screening and forwarding incoming phone calls.
Receiving and sorting daily mail/deliveries/couriers

Job Qualifications and Experience:
The ideal candidate for Secretary must have relevant qualifications for this role

The applicant must have at least two years of practical experience in the same role
Good communication, customer service and relationship-building skills
Team working skills
Must be open minded
The applicant should be female Indian
Organization and time management skills
Attention to detail
Flexibility
Must be fluent in English

Application Procedure:
All qualified candidates are encouraged to upload their recently updated CVs

ملخص الوظيفة: يبحث عن سكرتير من ذوي الخبرة والتفاني في الشارقة ، الإمارات العربية المتحدة

تفاصيل مفتاح الوظيفة:
الرد على المكالمات واستلام الرسائل والتعامل مع المراسلات
الحفاظ على اليوميات وترتيب المواعيد
كتابة وإعداد وتحويل التقارير
الايداع
الترحيب بالعملاء
فحص وإعادة توجيه المكالمات الهاتفية الواردة.
استلام وتصنيف البريد / الشحنات / السعاة يوميًا

المؤهلات والخبرات الوظيفية:
يجب أن يكون المرشح المثالي للأمين المؤهلات ذات الصلة لهذا الدور

يجب أن يكون مقدم الطلب على الأقل عامين من الخبرة العملية في نفس الدور
التواصل الجيد وخدمة العملاء ومهارات بناء العلاقات
مهارات فريق العمل
يجب أن يكون منفتحين
يجب أن يكون مقدم الطلب أنثى هندية
مهارات تنظيم الوقت والوقت
الاهتمام بالتفاصيل
مرونة
يجب أن تكون بطلاقة في اللغة الإنجليزية

إجراء التطبيق:
يتم تشجيع جميع المرشحين المؤهلين على تحميل سيرهم الذاتية المحدثة مؤخرًا

No comments:

Post a Comment